среда, 25. јун 2014.

Партијска (СНСД) обавеза бр.1 је красти и само красти

Мало шта од СНСД и њихових тајкуна ме може изненадити, али ипак ме изненади.
Нисам могла вјеровати да некога можете ухватити у крађи, непотизму, и да читава РС зна шта ради, али да он настави идаље по старом.Толика количина бескурпулозности, бахатости, просто запањује. Људи знају да знате шта раде и настављају по старом.Да украду још мало до октобра. Тешко да ће им то помоћи тамо гдје буду након октобра, а могу бити само на једном мјесту. Оном гдје им је мјесто.
Начелник општине Лакташи, бастиона СНСД-а, Милован Тополовић поднио је оставку.Жао ми је што је то урадио. Жао ми је што није ишао до краја.Не знам да ли се уплашио моћних тајкуна, Додикових кумова, да ли му је доста свега или им је можда некада и изашао у сусрет у њиховим незаконитостима па сада не смије да се бори. Не познајем га. Не знам о њему ништа. пар пута сам га срела и дјеловао је као пристојан и одмјерен човјек.Паметан свакако јер је одлучио да не иде у затвор због услуга и тендера које је требало да намјести Додиковим кумовима. Зна човјек да је вријеме да изађе из ђавољег кола.
Жао ми је што није имао храбрости да истраје и сачека референдум. Не би то био референдум ''за''или ''против'' Топловића. То би био референдум ''за'' или ''против'' тајкуна, кумова, лоповлука.Овако, све се свело на то, ако си функционер СНСД обавеза ти је да кршиш законе или летиш.
Министар Жељко Ковачевић нема тих проблема. Уништио је све што је могао, а количини уништеног сразмјерно је његово богаство.Међу последњим његовим жртвама налази се РАОП из Источног Сарајева којим сад газдују његов зет, зет министра Тегелтије и Ковачевићев братић.
Док сам ишла на једну од прес конференција на којој сам говорила о ономе што је Ковачевић урадио РАОП-у,  преко заједничког познаника стигла ми је Ковачевићева порука-моли да га не нападам за РАОП јер је то ''добра инвестиција''. Како је министар знао шта ћу ја говорити на прес конференцији?
''Министар Ковачевић треба да поднесе оставку јер је на улици оставио раднике РАОП-а са неизмиреним платама и у новоформирану фирму удомио свог зета. У тој фирми директор је и зет министра Тегелтије'', гласио је мој одговор са прес конференције.
Свако ко има имало обзира, морала, поднио би оставку након тог. Ковачевић није. Напротив, за директора повезане фирме поставио је свог братића. Камо среће да је само ухљебио фамилију.
Свједоци сарадници се већ јављају.На крају остану само четири зида и соба, у најбољем случају, три са три, а дани дуги, предуги.